Yeah! Nu sitter vi på det första tåget...
Hinner dom äta sina kebabrullar innan vi anländer till Herrhjunga?
Andra tåget, rälsbuss! Här har vi tjo och tjim medan resten av oss äter
Detta innan vi ser denna :(
Framme i Blomberg och nu redo för avfärd!
Vattenpaus innan vi går ett stycke på asfalt igen.
Mycket sten i denna åker!
Vi vandrar återigen på stig genom den lummiga grönska.
Utsikt över Värnen
Men vad sitter där?
Jaså, bara de tre bergstomtarna :)
Äntligen framme vid vindskyddet där vi ska sova första natten.
Skönt med dass!
Vi hittade brunnen som RK-ledaren Daniel visste skulle finnas där nånstans :)
Frågan var nu om det fanns något vatten där i?
Det fanns vatten!
Hur djup är brunnen?
Såhär men vattent verkade tyvärr inte drickbart :(
Vi gick tillbaka för att rensa vindskyddet på getingbon.
-Trassla nu inte ihop repet nu!
-Nej, det ska vi inte göra :)
1 minut senare, totalt trassel!
Blomma
Blötläggning av... mat...
Oj, vad gott det ser ut!
Tur att dom tog med mycket godis!
Dagens överasskning av GuHa
Nu blev det tävling :)
Sen dags att laga mat!
Daniels efterrätt - Stekta äpplen i socker och kanel
Kvällsprojekt - Såga med Trådsåg och Bygga styltor
FILM
Blommor i Solnedgången
Dags för dagens utvärdering på handen.
Tummen - dagens bästa
Pekfingret - något att påpeka
Långfinger - dagens minus
Ringfinger - detta har jag lärt mig
Lillfinger - övrig